Методична комісія професійної підготовки

Голова методичної комісії - Любунь Лілія Володимирівна
Члени комісії:
-
- 1.Бушинська Ольга Анатоліївна, викладач предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Страви подільської кухні», «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», «Фізіологія харчування».
- 2. Гандзій Олександра Володимирівна, викладач з предмета: «Основи трудового законодавства»
- 3.Года Юлія Юріївна, майстер виробничого навчання за професією «Бармен», викладач з предметів: «Технологія приготування напоїв і коктейлів та їх характеристика», «Технологічне обладнання», «Технологія приготування закусок, страв, напоїв з основами товарознавства
- 4.Городнік Олександр Васильович, майстер виробничого навчання та викладач предмета: «Устаткування підприємств харчування».
- 5.Демченко Тетяна Миколаївна, викладач з предметів: «Англійська мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова професійного спрямування».
- 6.Іскра Надія Юріївна, майстер виробничого навчання за професією «Пекар», викладач з предметів: «Технологія хлібопекарського виробництва», «Сировина і матеріали», «гігієна та санітарія виробництва».
- 7.Єфімов Євгеній Олександрович викладач предмета: «Інформаційні технології».
- 8.Кодак Наталія Іванівна, викладач з предметів: «Основи підприємництва», «Технологія туристичного обслуговування», «Основи енергозбереження та екологізації», «Санітарія і гігієна в готельних комплексах».
- 9.Козачук Олеся Вадимівна, майстер виробничого навчання за професією «Майстер готельного обслуговування», викладач з предметів: «Технологія обслуговування в готельних та туристичних комплексах».
- 10.Костецька Людмила Іванівна, майстер виробничого навчання за професією «Кухар», викладач з предметів: «Кулінарна характеристика страв», «Основи технохімічного контролю».
- 11.Краснюк Альбіна Андріївна, викладач з предметів: «Професійна етика та психологія», «Професійна етика та основи психології», «Основи психології та професійної етики».
- 12.Любунь Лілія Володимирівна, майстер виробничого навчання за професіями: «Кондитер», викладач предметів: «Малювання і ліплення», «Устаткування підприємств харчування», «Основи енергозбереження».
- 13.Могир Наталія Анатоліївна, майстер виробничого навчання за професією «Кухар».
- 14.Панасюк Мирослава Станіславівна, викладач з предметів: «Основи трудового законодавства».
- 15.Пахомська Олена Василівна, викладач предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства»
- 16.Пацерук Наталія Володимирівна, майстер виробничого навчання за професією «Пекар», викладач предметів: «Устаткування хлібопекарського виробництва», «Технологія хлібопекарського виробництва», «Сировина і матеріали».
- 17.Савлук Олег Анатолійович, викладач предмету: «Техніка пошуку роботи».
- 18.Стадник Світлана Василівна, викладач з предметів: «Охорона праці», «Основи електротехніки».
- 19.Федорова Оксана Сергіївна, старший майстер.
- 20.Федчук Наталя Сергіївна, викладач предметів: «Організація обслуговування в барах і ресторанах», «Організація виробництва та обслуговування», «Організаці і техніка обслуговування в закладах ресторанного господарства».Флора Ганна Петрівна, викладач з предмета: «Фізична культура та здоров’я».
- 21.Черненко Наталія Сергіївна, викладач предметів: «Основи галузевої економіки», «Документаційне забезпечення готельних комплексів», «Облік калькуляція і звітність», «Основи обліку і звітність», «Основи обліку і звітність», «Основи ринкової економіки».
Методична комісія професійної підготовки є структурним підрозділом методичної служби Центру.
Голова та члени методичної комісії керуються в роботі положенням «Про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі» та іншими нормативними документами.
Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія професійної підготовки: «Формувальне оцінювання, як складова розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти».
Робота методичної комісії професійної підготовки - це цілісна система взаємопов’язаної діяльності (аналітичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної, діагностичної, організаційної), що забезпечує постійне удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення їх освітнього рівня в умовах інтенсивного впровадження інноваційних технологій у навчально-виробничий процес.
Головною метою роботи методичної комісії є ефективна діяльність кожного члена комісії в інноваційному режимі, формування творчої особистості педагога та підтримка фахової форми його діяльності.
Методична робота МК здійснюється на засадах загальнопедагогічних принципів (демократизації, гуманізації, диференціації, індивідуально підходу і т.д.) та принципів, що відображають специфіку фахового спрямування Центру серед інших типів навчальних закладів, а саме:
- принцип цільового підходу до організації методичної роботи відповідно програмних цілей та напрямків діяльності Центру;
- принцип органічного взаємозв’язку методичної діяльності майстрів виробничого навчання та виробничої діяльності учнів Центру;
- принцип «близької та далекої перспективи», тобто спрямування діяльності на співпрацю з роботодавцями для ефективного проходження учнями виробничої практики з перспективою працевлаштування випускників.
Головні напрями діяльності методичної комісії:
- організація роботи з вивчення, узагальнення й поширення досвіду;
- організація підвищення кваліфікації педпрацівників;
- вивчення нормативно-правових і методичних документів щодо організації навчально-виховного процесу;
- удосконалення методики проведення різних видів занять, їх навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення;
- організація відкритих уроків;
- зміцнення навчально-методичної та матеріальної бази кабінетів і лабораторій;
- вдосконалення науково-теоретичної, психологічно-педагогічної, загальнодидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичної комісії;
- створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів;
- забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і техніки навчання та виховання учнів;
- самовдосконалення та розвиток індивідуальної творчості педагогів;
- проведення обміну досвідом успішної педагогічної діяльності;
- виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання, забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;
- створення умов для самоосвіти педагогічних працівників і здійснення керівництва їх творчою діяльністю;
- розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (конкурси, виставки, тижні за професіями).





