Шаблоны Joomla здесь

Методична комісія виховної роботи

Голова методичної комісії – Демченко Тетяна Миколаївна

Члени комісії:

  1.  1.Бушинська Ольга Андріївна
  2.  2. Бессараб Олена Володимирівна
  3.  3. Вішталюк Єлизавета Сергіївна
  4.  4. Вовнюк Галина Василівна
  5.  5. Грицишина Ніна Іванівна
  6.  6. Года Юлія Юріївна
  7.  7.Демченко Тетяна Миколаївна
  8.  8. Костецька Людмила Іванівна
  9.  9. Костюк Сергій Вікторович
  10. 10. Краснюк Альбіна Андріївна
  11. 11. Крисько Аліна Юріївна
  12. 12. Кулібаба Ольга Борисівна
  13. 13. Любунь Лілія Володимирівна
  14. 14. Могир Наталія Анатоліївна
  15. 15. Пацерук Наталія Володимирівна
  16. 16. Пухнюк Ганна Петрівна
  17. 17. Римар Лідія Миколаївна
  18. 18. Станіславова Ярослава Анатоліївна
  19. 19. Черненко Дмитро Юрійович
  20. 20. Черненко Наталія Сергіївна

 

Проблемне питання МК виховної роботи: «Формування нового українця на основі національних та європейських цінностей в умовах розвитку сучасної професійно-технічної освіти».

Основні завдання роботи МК:

  • удосконалення та збагачення знань педагогів з теорії і методики виховання, психології, етики, естетики, нових психолого-педагогічних досліджень;
  • освоєння вимог Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, нових виховних технологій;
  • ознайомлення з філософсько-педагогічною спадщиною вітчизняних та світових просвітителів;
  • використання народного педагогічного досвіду виховання;
  • вивчення та використання у практиці роботи сучасних досліджень психолого-педагогічної науки та передового досвіду виховання;
  • розвиток професійних навичок, педагогічної майстерності;
  • організація методичної роботи з молодими та малодосвідченими клас­ними керівниками та вихователями;
  • організація самоосвіти членів методичної комісії тощо.

Для розв’язання методичної проблеми МК кожний член МК, класний керівник, в своїй навчальній групі працює у певному напрямку.

На І курсі:

- Адаптація учнів в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі, сім’ї.

- Робота класного керівника по згуртуванню колективу, формування позитивних якостей учнів.

- Робота по вихованню в учнів відповідного ставлення до навчання. Попередження правопорушень.

- Вивчення особистості учнів в учнівському колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі.

На ІІ і ІІІ курсах:

- Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень.

- Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.

- Виховання культури поведінки учнів, попередження правопорушень.

- Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

Слід підкреслити, що класний керівник є головним організатором виховної роботи у групі, першим вихователем, консультантом, безпосереднім наставником, який спрямовує навчально-виховний процес, співпрацює з учнями, їх батьками, вчителями-переметниками, керівниками гуртків, дитячими та молодіжними громадськими організаціями, організовує і проводить позаурочну та культурно-масову роботу.

Основними розділами виховної роботи класного керівника є:

- Вивчення учнів, учнівського колективу.

- Створення і розвиток класного учнівського колективу.

- Організація і проведення позаурочної виховної роботи.

Методична комісія професійної підготовки

Голова методичної комісії - Любунь Лілія Володимирівна

Члени комісії:

  1. 1. Бушинська Ольга Анатоліївна, викладач предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Страви подільської кухні», «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства», «Товарознавство харчових продуктів», «Товарознавство продовольчих товарів».
  2. 2. Вішталюк Єлизавета Сергіївна, майстер виробничого навчання за професією «Майстер готельного обслуговування», викладач з предметів: «Обладнання готельних комплексів», «Технологія обслуговування в готельних та туристичних комплексах», «Технологія обслуговування в готельних та туристичних комплексах».
  3. 3.  Вовнюк Галина Василівна, майстер виробничого навчання за професією «Агент з організації туризму», викладач з предметів: «Технологія туристичного обслуговування», «Географія туризму».
  4. 4.   Гандзій Олександра Володимирівна, викладач з предмета: «Основи трудового законодавства»
  5. 5. Года Юлія Юріївна, майстер виробничого навчання за професією «Бармен», викладач з предметів: «Технологія приготування змішаних напоїв», «Технологія приготування напоїв і коктейлів та їх характеристика», «Торгово-технологічне обладнання», «Технологічне обладнання», «Технологія приготування закусок, страв, напоїв з основами товарознавства
  6. 6. Демченко Тетяна Миколаївна, викладач з предметів: «Англійська мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова професійного спрямування», «Професійна етика та психологія».
  7. 7. Костецька Людмила Іванівна, майстер виробничого навчання за професією «Кухар», викладач з предметів: «Кулінарна характеристика страв», «Основи технохімічного контролю».
  8. 8. Костюк Сергій Вікторович, викладач з предмета: «Основи підприємництва».
  9. 9. Кравець Валентина Станіславівна, викладач предмета: «Інформаційні технології».
  10. 10. Краснюк Альбіна Андріївна, викладач з предметів: «Професійна етика та психологія», «Професійна етика та основи психології», «Основи психології та професійної етики», «Діловий етикет».
  11. 11. Крисько Аліна Юріївна, викладач предметів: «Технологія приготування їжі з основами товарознавства», «Устаткування підприємств харчування», «Товарознавство харчових продуктів», «Правила дорожнього руху».
  12. 12. Ліпінська Катерина Василівна, викладач предметів: «Основи рекламного маркетингу та дизайну», «Документаційне забезпечення готельних комплексів», «Організація обслуговування відвідувачів».
  13. 13. Любунь Лілія Володимирівна, майстер виробничого навчання за професіями: «Кондитер», викладач предметів: «Малювання і ліплення», «Устаткування підприємств харчування», «Основи енергозбереження».
  14. 14. Могир Наталія Анатоліївна, майстер виробничого навчання за професією «Кухар».
  15. 15. Пацерук Наталія Володимирівна, майстер виробничого навчання за професією «Пекар», «Кулінар борошняних виробів», викладач предметів: «Устаткування хлібопекарського виробництва», «Технологія хлібопекарського виробництва», «Сировина і матеріали», «Фізіологія харчування, санітарія та гігієна».
  16. 16. Савицька Олена Дмитрівна, майстер виробничого навчання за професією «Кухар».
  17. 17. Савлук Олег Анатолійович, викладач предметів: «Основи ринкової економіки та підприємництва», «Основи ринкової економіки», «Техніка пошуку роботи».
  18. 18. Стадник Світлана Василівна, викладач з предметів: «Охорона праці», «Основи електротехніки».
  19. 19. Федорова Оксана Сергіївна, викладач з предмета: «Технологія приготування борошняних кондитерських виробів з основами товарознавства».
  20. 20. Федчук Наталя Сергіївна, викладач предметів: «Організація обслуговування в барах і ресторанах», «Організація виробництва та обслуговування», «Організація і техніка обслуговування в залах ресторанного господарства».
  21. 21. Черненко Дмитро Юрійович, викладач предмета: «Інформаційні технології».
  22. 22. Черненко Наталія Сергіївна, викладач предметів: «Основи галузевої економіки, «Основи калькуляції та звітність»,  «Облік калькуляція і звітність», «Облік і звітність», «Основи обліку і звітність», «Організація та техноголія торгівельних процесів».

Методична комісія професійної підготовки є структурним підрозділом методичної служби Центру.

Голова та члени методичної комісії керуються в роботі положенням «Про методичну роботу в професійно-технічному навчальному закладі» та іншими нормативними документами.

Науково-методична проблема, над якою працює методична комісія професійної підготовки: «Вдосконалення форм і методів навчання професійної підготовки для формування підприємницьких компетентностей майбутніх кваліфікованих робітників».

Робота методичної комісії професійної підготовки - це цілісна система взаємопов’язаної діяльності (аналітичної, пошукової, дослідницької, науково-практичної, інформаційної, діагностичної, організаційної), що забезпечує постійне удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та підвищення їх освітнього рівня в умовах інтенсивного впровадження  інноваційних технологій у навчально-виробничий процес.

Головною метою роботи методичної комісії є ефективна діяльність кожного члена комісії в інноваційному режимі, формування творчої особистості педагога та підтримка фахової форми його діяльності.

Методична робота МК здійснюється на засадах загальнопедагогічних принципів (демократизації, гуманізації, диференціації, індивідуально підходу і т.д.) та принципів, що відображають специфіку фахового спрямування Центру серед інших типів навчальних закладів, а саме:

  • принцип цільового підходу до організації методичної роботи  відповідно програмних цілей та напрямків діяльності Центру;
  • принцип органічного взаємозв’язку методичної діяльності майстрів виробничого навчання  та виробничої діяльності учнів Центру;
  • принцип «близької та далекої перспективи», тобто спрямування діяльності на співпрацю з роботодавцями для ефективного проходження  учнями виробничої практики з перспективою працевлаштування випускників.

Головні напрями діяльності методичної комісії:

  • організація роботи з вивчення, узагальнення й поширення досвіду;
  • організація підвищення кваліфікації педпрацівників;
  • вивчення нормативно-правових і методичних документів щодо організації навчально-виховного процесу;
  • удосконалення методики проведення різних видів занять, їх навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення;
  • організація відкритих уроків;
  • зміцнення навчально-методичної та матеріальної бази кабінетів і лабораторій;
  • вдосконалення науково-теоретичної, психологічно-педагогічної, загальнодидактичної, методичної і фахової підготовки членів методичної комісії;
  • створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності педагогів;
  • забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і техніки навчання та виховання учнів;
  • самовдосконалення та розвиток індивідуальної творчості педагогів;
  • проведення обміну досвідом успішної педагогічної діяльності;
  • виявлення, пропагування та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання, забезпечення постійного засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики;
  • створення умов для самоосвіти педагогічних працівників і здійснення керівництва їх творчою діяльністю;
  • розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (конкурси, виставки, тижні за професіями).

Методична комісія викладачів загальноосвітньої підготовки


 

Голова методичної комісії – Бессараб Олена Володимирівна, викладач української мови та літератури.

  Склад методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки

  1. 1. Бессараб Олена Володимирівна, викладач предметів: "Українська мова", "Українська література";
  2. 2. Вовнюк Галина Василівна, викладач предмета "Географія";
  3. 3. Гандзій Олександра Володимирівна, викладач інтегрованого курсу "Громадянська освіта";
  4. 4. Гудзевич Людмила Сергіївна, викладач предмета "Захист України (Основи медичних знань)";
  5. 5. Демченко Тетяна Миколаївна, викладач предметів: "Зарубіжна література", "Іноземна мова";
  6. 6. Кравець Валентина Станіславівна, викладач предмета "Інформатика";
  7. 7. Костюк Сергій Вікторович, викладач предметів: "Історія України", "Всесвітня історія", "Громадянська освіта";
  8. 8. Ододюк Оксана Олексіївна, викладач предмета "Хімія";
  9. 9. Перепелиця Катерина Леонідівна, викладач предмета "Математика";
  10. 10. Пугач Юрій Павлович, викладач предмета "Захист України";
  11. 11. Пухнюк Ганна Петрівна, викладач предмета "Фізична культура";
  12. 12.Черненко Дмитро Юрійович, викладач предмета "Фізика і астрономія".


Науково-методична проблема
комісії, над якою працюють викладачі протягом 2023-2024 навчального року: "Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання на уроках загальноосвітньої підготовки".

Працюючи над вищезгаданою науково-методичною проблемою, викладачі МК спрямовують свою роботу на розвиток індивідуальних здібностей  кожного учня, відстежують особистісний розвиток здобувачів освіти та хід опанування ними навчального матеріалу; формують у них самостійність, творчу активність, пізнавальний інтерес, бажання вчитися і застосовувати знання на практиці.

Для активізації пізнавальної діяльності учнів викладачі використовують текстоцентричні технології, ігрові методи, технології групового навчання, дискусії, конференції, які суттєво доповнюють традиційні форми і методи навчання. Такі методи спонукають до продуктивної праці, пробуджують інтерес до вивчення предметів, запалюють вогонь творчості, виховують наполегливість, почуття впевненості, віри у свої сили, спонукають до продуктивної діяльності.

Тиждень точних наук

(17.02.2020 - 21.02.2020)

Тиждень  проводився з метою підвищення інтересу учнів до точних предметів, розширення знань про видатні досягнення в різних галузях цих наук, закріплення та узагальнення математичних понять, фізичних законів, сприяння розвитку і виявленню здібностей та талантів учнівської молоді.

Протягом тижня проводились різноманітні цікаві заходи. Проведені заходи, переважно, мали характер змагання і дали змогу учням продемонструвати не лише свої теоретичні знання з предметів, а й сприяли різносторонньому розвитку особистості; підвищенню інтересу до точних наук та інформаційних технологій.

 

 

  

  

       

Тиждень гуманітарних предметів

(04.11.2019 - 08.11.2019)

З метою прищеплення  учням інтересу до української мови та літератури, зарубіжної літератури, англійської мови,  художньої культури, розвитку творчої фантазії, виховання естетичного сприйняття навколишнього світу, розвитку творчих здібностей учнів, їхнього бажання примножувати свої знання з цих предметів, ознайомлення з культурними та мистецькими надбаннями українського народу,  у рамках тижня було проведено ряд запланованих заходів.

  

        

Основні напрямки та завдання методичної комісії викладачів загальноосвітньої підготовки: 

  1. Підвищувати професійну кваліфікацію викладачів МК шляхом відвідування навчальних семінарів, курсів підвищення кваліфікації, проведення круглих столів, конференцій.
  2. Вдосконалювати якість викладання предметів загальноосвітніх дисциплін шляхом впровадження сучасних педагогічних технологій.
  3. Розвивати та поглиблювати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.
  4. Поглиблювати знання методики викладання предметів шляхом самоосвіти та обміну досвідом під час проведення відкритих уроків.
  5. Працювати над поповненням навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення кабінетів загальноосвітніх дисциплін.
  6. Виявляти, узагальнювати та розповсюджувати досвід творчо працюючих педагогів.
  7. Продовжувати роботу по розробці навчальних, науково-методичних, дидактичних матеріалів, створення банку даних олімпіадних завдань, підбір матеріалів для роботи з обдарованими учнями.

 

Наші контакти

вул. Левка Лук'яненка, 72, м. Вінниця,  21011
Тел.: (0432) 56-36-53
(068) 82-333-82 - приймальна комісія
E-mail: vcptopp@ukr.net