Все для Joomla. Беспланые шаблоны и расширения.

Офіціант

Кваліфікаційні вимоги

Повинен знати:

  • види обслуговування споживачів та сервіровки столів в ресторанах, кафе та барах з включенням в меню виготовлених на замовлення та фірмових страв, напоїв, кондитерських виробів;
  • види та правила сервіровки столів та обслуговування різноманітних урочистостей за замовленнями підприємств, організацій, окремих споживачів;
  • асортимент, кулінарні характеристики, правила подавання страв та ціни на них;
  • види, призначення та вимоги до посуду, приборів, білизни, що використовуються, порядок їх отримання та здавання;
  • правила експлуатації відповідних видів торгово-технологічного обладнання, виробничого інвентарю, інструменту, ваговимірювальних приладів, їх призначення та використання в технологічному процесі;
  • правила етикету під час обслуговування споживачів;
  • порядок розрахунків із споживачами за готівку та у безготівковому порядку;
  • правила ведення обліку та здавання виручки;
  • біологічне значення їжі, хімічний склад, чинники зовнішнього середовища, що впливають на харчові продукти, причини харчових отруєнь та їх попередження;
  • правила і норми охорони праці, протипожежного захисту, виробничої санітарії та особистої гігієни.

офіціант наливає в келих вино  оформлення столу

Повинен уміти:

  • використовувати обладнання та інвентар за призначенням, надати першу допомогу при харчових отруєннях;
  • обслуговувати споживачів в закладах ресторанного господарства із складною сервіровкою столів, прийомом замовлень від споживачів;
  • готувати зал до обслуговування;
  • отримувати посуд, прибори, білизну і здавати їх після закінчення зміни;
  • прибирати столи;
  • здійснювати попередню сервіровку столів залежно від виду обслуговування;
  • надавати споживачам допомогу під час вибору страв і напоїв, рекомендувати напої до страв, подавати їх на столи;
  • розраховуватись із споживачами, виписувати рахунок на бланку встановленої форми;
  • здавати виручку в касу закладу в установленому порядку;
  • обслуговувати весілля, товариські зустрічі, вечори відпочинку, ювілеї в закладах  ресторанного господарства, на підприємстві замовника та вдома.

складання серветок  офіціант наливає в келих вино

Загальнопрофесійні вимоги

Повинен:

  • раціонально та ефективно організовувати працю на робочому місці;
  • дотримуватись норм технологічного процесу;
  • не допускати браку в роботі;
  • знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці й навколишноього середовища, додержуватись норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;
  • використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені);
  • знати інформаційні технології;
  • знати правові питання галузі.

Перспективи працевлаштування

Торгівля та заклади ресторанного госпродарства. Загальні роботи з обслуговування споживачів у  закладах  ресторанного господарства.

  офіціант  офіціант

Наші контакти


21001, м. Вінниця, вул. Ватутіна, 72 
Тел.: (0432) 56-38-17; 27-10-56
(068) 82-333-82 - приймальна комісія
E-mail: vcptopp@ukr.net