Шаблоны Joomla 3 тут

Педагогічні школи

В Державному навчальному закладі "Вінницький центр професійно-технічної освіти переробної промисловості"  працює дві школи підвищення професійної майстерності педагогів:

  • школа педагога - початківця;
  • школа педагогічної майстерності.

Робота школи педагога-початківця

Основний зміст роботи: створити умови для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу педагога-початківця.

Завдання:

  • посилити роль науково-методичної роботи в проведені діагностики вивчення рівня професійної компетентності викладачів;

     

    • поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів;
    • створення умов для розширення світогляду та ерудиції педагогів;
    • формування бажання та вміння вести партнерський діалог «викладач - учень», «викладач - викладач», «викладач - батьки», прагнення до опанування педагогіки співробітництва та співтворчості.

    Шляхи реалізації:

    здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів та документів Міністерства освіти і науки України;
  • упроваджувати в практику роботи кожного педагогічного працівника перспективний педагогічний досвід у галузі педагогіки, психології, теорії викладання предметів;
  • сприяти забезпеченню гармонійного поєднання у НВП принципів відповідності, толерантності, методик навчання.

Робота школи педагогічної майстерності

Школа педагогічної майстерності (далі – ШПМ) в Центрі створена як одна з ефективних форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На заняттях ШПМ розглядаються актуальні питання педагогіки та методики викладання:

  • активні та інтерактивні методики в педагогічній роботі;
  • інноваційні технології освіти;
  • сучасні засоби навчання;
  • психолого-педагогічні аспекти викладання та виховання;
  • питання педагогічної етики та культури міжособистісного спілкування, тощо.

Школа педагогічної майстерності має на меті надання методичної допомоги викладачам та майстрам в/н:

  • які не мають достатнього педагогічного досвіду;
  • мають лише попередній практичний досвід роботи на виробництві – (наприклад, бухгалтера, технолога, товарознавця, економіста тощо);
  • переривали педагогічний стаж на тривалий період часу;
  • які самі виявили бажання відвідувати ШПМ.

Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності:

  • організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики та педагогіки;
  • залучення педагогічних працівників до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими учнями;
  • аналіз стану викладання предметів. 

Наші контакти

вул. Левка Лук'яненка, 72, м. Вінниця,  21011
Тел.: (0432) 56-36-53
(068) 82-333-82 - приймальна комісія
E-mail: vcptopp@ukr.net