Педагогічна рада
В умовах демократизації, переходу до громадсько-державної, фасилітативної моделі керівництва навчальними закладами, що зумовлено Національною доктриною розвитку освіти, значно зросла роль колективних форм управління і в першу чергу − педагогічної ради.
Педагогічна рада – це рада педагогів, які дійсно радяться, а не "засідають", така рада повинна приносити професійне задоволення, бажання здійснити окреслене, впевненість, а не навпаки.
Педагогічна рада функціонує не тільки як орган розгляду, а і як орган рішення життєво важливих для навчального закладу питань. Вона є інструментом колективного управління, допомогає розвивати творче мислення педагога.
Головні мета і завдання педагогічної ради Центру – об’єднати зусилля колективу навчального закладу на підвищення рівня навчально-виробничої роботи, використання на практиці досягнень педагогічної науки і перспективного досвіду; визначення „дерева цілей” діяльності педагогічного колективу, дальньої, середньої та близької перспектив, програми розвитку.
Педагогічна рада є органом колегіального управління Центром.
Її робота спрямована на:
- удосконалення навчально-виховного процесу;
- методичної роботи в Центрі;
- підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- впровадження досягнень психолого-педагогічних наук і перспективного педагогічного досвіду в практику роботи Центру;
- на матеріальне і моральне заохочення учнів.
Робота педагогічної ради будується на таких принципах:
принцип науковості (передбачає врахування під час організації навчально-виховного процесу досягнень педагогіки, психології, методик викладання дисциплін, фізіології, гігієни, кібернетики тощо, які дають змогу здійснювати цей процес на наукових засадах);
принцип демократичності (при вирішенні проблем діяльності закладу освіти враховується думка членів педагогічного колективу, батьківської громадськості та учнів; керівництво систематично звітує перед колективом про свою роботу тощо);
принцип гуманності (налагодження гуманних стосунків у ланках взаємовідносин: адміністрація – викладачі, учні, батьки; викладачі – учні, батьки; викладачі – викладачі; учні - учні; учнівське самоврядування – рядові учні; батьки – учні; передбачає формування гуманної особистості гуманними засобами).
принцип цілеспрямованості (передбачає постановку перед колективом близької, середньої й дальньої перспектив, розв’язання конкретних завдань для їх досягнення);
принцип плановості (передбачає чітке перспективне і щоденне планування усіх напрямів навчально-виховної, організаційно-господарської діяльності Центру з урахуванням його умов та можливостей);
принцип компетентності (згідно з ним усі члени педагогічної ради повинні мати високий рівень професійної підготовки, сумлінно виконувати службові обов’язки);
принцип оптимізації (полягає у створенні в Центрі належних умов для забезпечення його працівникам можливостей для ефективної діяльності);
принцип ініціативи й активності (створення умов для творчих пошуків усіма педагогами);
принцип об’єктивності в оцінці виконання працівниками закладу освіти своїх обов’язків (передбачає систематичний контроль за діяльністю педколективу, об’єктивну оцінку її результатів, гласність і врахування думки колективу);
принцип персональної відповідальності кожного за результати своєї педагогічної діяльності.
Засідання педагогічної ради (05.01.2021 р.)
Порядок денний:
- Про підсумки роботи педагогічного колективу за І семестр та завдання на ІІ семестр 2020-2021 н.р. (доповідачі: Стецюк Н.П., Гандзій О.В., Демченко Т.М.).
- Про затвердження претендентів на отримання документів про освіту з відзнакою (доповідач Савлук О.А.).
- Про визнання результатів підвищення кваліфікації Бушинської О.А., Савлука О.А., Пацерук Н.В. (доповідач Гандзій О.В.).
- Про виконання рішень педагогічних рад за І семестр 2020-2021 н.р. (доповідач Гандзій О.В.).
Проєкт рішень
По першому питанню
- Вважати результати роботи педагогічного колективу за І семестр 2020-2021 н.р. задовільними.
- Проводити роботу щодо підвищення рівня успішності учнів з предметів загальноосвітньої та професійної підготовки (викладачі, майстри в/н протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
- Довести рівень синхронних занять по кожному предмету не менше 30% (Голови методичних комісій: Бессараб О.В., Демченко Т.М., Федчук Н.С. протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
- Посилити зворотній зв’язок з учнями та моніторинг виконання завдань під час дистанційного навчання (класні керівники, майстри в\н, вихователі, соціально-психологічна служба протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
Працювати над пошуком та наданням нових оплачуваних робочих місць для проходження
- виробничої практики учнями Центру в межах м. Вінниці (майстри в\н, протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
- Посилити виховний вплив щодо профілактики вчинення правопорушень серед учнів Центру (класні керівники, майстри в\н, соціально-психологічна служба протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
- Урізноманітнити дистанційні онлайн форми проведення позакласної виховної роботи з учнями Центру (класні керівники, майстри в\н, вихователі, соціально-психологічна служба, протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р.).
- Поповнити підручниками та посібниками електронну бібліотеку Центру (бібліотекар, викладачі, майстри в/н, до 29.01.2021 р.)
- Піднести на новий якісний рівень роботу Ради з профілактики правопорушень (Черненко Н.С., протягом ІІ семестру 2020-2021 н.р. .)
По другому питанню
- Затвердити кандидатуру учениці групи КПК-18 Бохняк Таїс Михайлівни, як претендента на отримання документів про освіту з відзнакою.
По третьому питанню
- Визнати результати підвищення кваліфікації, а саме участь у ІІ міжвузівській науково-практичній конференції «Інноваційні напрями розвитку вітчизняного туристичного та готельно-ресторанного бізнесу» в обсязі 10 годин (0,3 кредити ЄКТС) у працівника Бушинської Ольги Анатоліївни.
- Визнати результати підвищення кваліфікації, а саме участь у ІІ міжвузівській науково-практичній конференції «Інноваційні напрями розвитку вітчизняного туристичного та готельно-ресторанного бізнесу» в обсязі 10 годин (0,3 кредити ЄКТС) у працівника Пацерук Наталії Володимирівни.
- Визнати результати підвищення кваліфікації, а саме участь у ІІ міжвузівській науково-практичній конференції «Інноваційні напрями розвитку вітчизняного туристичного та готельно-ресторанного бізнесу» в обсязі 12 годин ( 0,3 кредити ЄКТС) у директора ДНЗ «Вінницький ЦПТО ПП» Савлука Олега Анатолійовича.
Засідання педагогічної ради (26.11.2020 р.)
Порядок денний
- Про стан дистанційного навчання в умовах карантину (доповідач Гандзій О.В.).
- Про визнання результатів підвищення кваліфікації Бессараб О.В., Гандзій О.В., Демченко О.В., Пічкур Ю.Л., Федчук Н.С., Шевчук Т.М. (доповідач Гандзій О.В.).
- Про діяльність педагогічного колективу щодо здійснення адаптації учнів нового набору (доповідач Демченко Т.М., співдоповідач Марчук С.В.).
- Про проведення державної підсумкової атестації у формі ЗНО в 2021 р. (доповідач Бессараб О.В.).
- Про Правила прийому до ДНЗ «Вінницький ЦПТО переробної промисловості» на 2021 р. (доповідач Савлук О.А).
- Про Положення про організацію управління у ДНЗ «Вінницький центр професійно-технічної світи переробної промисловості» (доповідач Довбиш Л.О.).
- Про персональну справу учня групи КПК-18 Черниша В.С. (доповідач Бушинська О.А).
Проєкт рішень
По першому питанню
- Завершити створення навчальних посібників зі спеціальних предметів та розмістити їх на електронних ресурсах (Федчук Н.С., протягом 2020-2021 н.р.).
- Поповнити матеріали контролю і корекції навчальних досягнень учнів різнорівневими та творчими завданнями та включити їх у електронне комплексно-методичне забезпечення (Голови МК, протягом 2020-2021 н.р.).
- Записати відеофрагменти інструктажів, демонстрацій кращих уроків із загальноосвітніх та спеціальних дисциплін, виробничого навчання для створення публічного youtube каналу навчально-методичним центром професійно-технічної освіти Вінницької області. (Голови МК, до 10.12.2020 р.)
- Посилити виховну роботу з учнями та роз’яснювальну роботу з батьками щодо участі у дистанційному навчанні. (Демченко Т.М., постійно).
- Продовжити роботу педагогічних працівників щодо освоєння методик дистанційного навчання та підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти (Голови МК, постійно).
По другому питанню
- Визнати результати підвищення кваліфікації проходження курсу «Ефективні рішення Google for education для хмарної взаємодії» в обсязі 15 академічних годин (0,5 кредити ECTS) у таких працівників Бессараб О.В., Гандзій О.В., Демченко О.В., Пічкур Ю.Л., Федчук Н.С., Шевчук Т.М.
По третьому питанню
- Визнати загальний рівень адаптації учнів першого курсу до нових умов навчання задовільним.
- Взяти на щоденний контроль роботу з учнями, які мають низький рівень адаптивності, та дітей зі статусом (Марчук С.В., Черненко Н.С., класні керівники та майстри в/н, протягом 2020-2021 н.р).
- Провести тренінгове заняття з метою підвищення рівня адаптації та згуртованості колективу кожної навчальної групи. (Марчук С.В., до 18.12.2020 р.)
- Провести дослідження згуртованості колективу за методикою «Соціометрії» (автор Дж. Морено) (Марчук С.В., 20.01.2021 р.)
По четвертому питанню
- Провести роз’яснювальну роботу з учнями та їхніми батьками щодо особливостей проведення ЗНО у 2021 р. (Бессараб О.В., до 15.12.2020 р.)
- Проводити якісну підготовку учнів до ДПА у формі ЗНО. (Викладачі-предметними, до травня 2021 р.)
- Забезпечити вчасну підготовку документів, реєстрацію та явку учнів груп на пункти тестування. (Бессараб О.В., класні керівники та майстри в/н, згідно з графіка проведення ЗНО 2021 р.)
- Проаналізувати результати проведення ДПА у формі ЗНО із загальноосвітніх предметів . (Бессараб О.В., до 25.06.2021 р.)
По п’ятому питанню
- Схвалити Правила прийому на 2021 р.
По шостому питанню
- Схвалити Положення про організацію управління у ДНЗ «Вінницький центр професійно-технічної світи переробної промисловості»