Методична скринька

РОЗРОБКИ УРОКІВ ТА ПОЗАУРОЧНИХ ЗАХОДІВ

Математика

1. Тема уроку: "Властивості та графіки функцій y = sinx, y = cosx"  Завантажити 
(1,6 МБ)
2. Тема уроку: "Розв'язування вправ на застосування властивостей степеня з раціональним показником"  Завантажити 
(1,36 МБ)

Фізика

1. Тема уроку: "Властивості рідин. Поверхневий натяг рідини"  Завантажити
(54,4 МБ)
2. Інтелектуально-розважальна гра "Фізика навколо нас"  Завантажити
(3,04 МБ)

Українська література

1. Тема уроку: "Історико-романтична повість М. Старицького "Облога Буші" Завантажити 
(806 КБ)


Англійська мова

1. Тема уроку: "Подорож до Лондона"  Завантажити 
(289 КБ)

Людина і світ

1. Тема уроку: "Поняття та типи конфліктів"

Завантажити 

(6,26 МБ)

Інформатика

1. Тема уроку: "Принципи функціонування електронної пошти. Етикет електронного спілкування" Завантажити 
(0,97 МБ)
       
1. Сценарій вечора -пам'яті «Чорна сповідь твоя, Україно…»  Завантажити 
(41,6 МБ)

Педагогічні школи

В Державному навчальному закладі "Вінницький центр професійно-технічної освіти переробної промисловості"  працює дві школи підвищення професійної майстерності педагогів:

  • школа педагога - початківця;
  • школа педагогічної майстерності.

Робота школи педагога-початківця

Основний зміст роботи: створити умови для професійного зростання та розкриття творчого потенціалу педагога-початківця.

Завдання:

  • посилити роль науково-методичної роботи в проведені діагностики вивчення рівня професійної компетентності викладачів;

     

    • поглиблення науково-теоретичної підготовки з предмета та методики його викладання, поповнення знань із суміжних предметів;
    • створення умов для розширення світогляду та ерудиції педагогів;
    • формування бажання та вміння вести партнерський діалог «викладач - учень», «викладач - викладач», «викладач - батьки», прагнення до опанування педагогіки співробітництва та співтворчості.

    Шляхи реалізації:

    здійснення заходів з поглиблення педагогічних знань, методології навчання, вивчення директивних матеріалів та документів Міністерства освіти і науки України;
  • упроваджувати в практику роботи кожного педагогічного працівника перспективний педагогічний досвід у галузі педагогіки, психології, теорії викладання предметів;
  • сприяти забезпеченню гармонійного поєднання у НВП принципів відповідності, толерантності, методик навчання.

Робота школи педагогічної майстерності

Школа педагогічної майстерності (далі – ШПМ) в Центрі створена як одна з ефективних форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників. На заняттях ШПМ розглядаються актуальні питання педагогіки та методики викладання:

  • активні та інтерактивні методики в педагогічній роботі;
  • інноваційні технології освіти;
  • сучасні засоби навчання;
  • психолого-педагогічні аспекти викладання та виховання;
  • питання педагогічної етики та культури міжособистісного спілкування, тощо.

Школа педагогічної майстерності має на меті надання методичної допомоги викладачам та майстрам в/н:

  • які не мають достатнього педагогічного досвіду;
  • мають лише попередній практичний досвід роботи на виробництві – (наприклад, бухгалтера, технолога, товарознавця, економіста тощо);
  • переривали педагогічний стаж на тривалий період часу;
  • які самі виявили бажання відвідувати ШПМ.

Стратегії та принципи роботи Школи педагогічної майстерності:

  • організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації;
  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики та педагогіки;
  • залучення педагогічних працівників до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими учнями;
  • аналіз стану викладання предметів. 

Методична рада

Методична рада – постійно діючий дорадчий консультативно-методичний орган Центру покликаний спрямувати діяльність учасників педагогічного процесу на виконання завдань, визначених Законами України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту» та підвищення якості і ефективності науково-методичної роботи, сприяти піднесенню інтелектуального, духовного й культурного рівня розвитку особистості.

Мета ради – керівництво навчально-методичною роботою щодо реалізації основоположних ідей у навчально-виховному процесі, розвиток творчої особистості викладача та учня, підвищення їхнього інтелектуального потенціалу, впровадження в практику кращого досвіду, прогресивних технологій, інновацій, надбань психолого-педагогічної науки, реалізації концепцій національного виховання.

  • вироблення оптимальної моделі навчально-виховного процесу та наукове обґрунтування основних напрямів удосконалення змісту навчання і виховання учнів, їх професійної підготовки;
  • створення системи пошуку, відбору, організації навчаннми післядипломної освіти педагогічних працівників та координація співпраці;
  • залучення педагогічних працівників до експериментально-дослідниць
  • я і виховання здібної та обдарованої учнівської молоді;
  • аналіз науково-теоретичного, професійного рівня викладання навчальних дисциплін, виховної роботи, досвіду підготовки учнів до участі в конкурсах фахової майстерності та олімпіадах;
  • впровадження в навчально-виховний процес новітніх теоретичних розробок, кращого досвіду сучасних педагогічних технологій;
  • координація діяльності з підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, розвитку їхньої ініціативи й творчості, саморозвитку й самовдосконалення;
  • відбір педагогічних концепцій, проектів, планів, авторських програм, підручників, посібників, методичних рекомендацій та подання для затвердження в установленому порядку;
  • організація й консультування з  експериментально-дослідницької роботи в закладі;
  • забезпечення зв'язку з коледжами, ВНЗ ІІІ - ІV р.а, інститута
  • кої, пошукової, видавничої діяльності, участі у конкурсах професійної майстерності;
  • визначення чіткої структури, змісту, форм методичної роботи на діагностичній основі відповідно до нормативних документів.

Основні функції ради:

  • діагностична - визначення рівня науково-методичного забезпечення педагогічних процесів, їх відповідності досягненням сучасної науки та основам державних стандартів, вивчення професійної компетентності, запитів, потреб і можливостей педагогічних працівників, ефективності методичної роботи;
  • прогностично-моделююча – вироблення стратегічних концептуальних напрямів діяльності, конструювання теоретичних моделей закладу, передбачення результатів роботи колективу відповідно до основної мети й завдань, формування творчої особистості учня, викладача, вихователя, керівника; підготовка, втілення в практику наукових концепцій, програм, проектів, педагогічних ідей, технологій;
  • організаційно-регулююча – визначення шляхів, засобів, методів і форм реалізації науково-методичних завдань, основних напрямів діяльності закладу, регулювання педагогічної діяльності;
  • координаційна - узгодженість наукової і методичної роботи, співпраці з коледжами та ВНЗ ІІІ-ІV р.а.;
  • аналітично-оцінювальна - оцінка ефективності педагогічного процесу на основі аналізу необхідної інформації щодо рівня професійної майстерності викладачів, розвитку й самовдосконалення учнів, результатів діяльності закладу в цілому.

                                 

Педагогічна рада

В умовах демократизації, переходу до громадсько-державної, фасилітативної моделі керівництва навчальними закладами, що зумовлено Національною доктриною розвитку освіти, значно зросла роль колективних форм управління і в першу чергу − педагогічної ради.

Педагогічна рада – це рада педагогів, які дійсно радяться, а не "засідають", така рада повинна приносити професійне задоволення, бажання здійснити окреслене, впевненість, а не навпаки.

Педагогічна рада функціонує не тільки як орган розгляду, а і як орган рішення життєво важливих для навчального закладу питань. Вона є інструментом колективного управління, допомогає розвивати творче мислення педагога.

Головні мета і завдання педагогічної ради Центру – об’єднати зусилля колективу навчального закладу на підвищення рівня навчально-виробничої роботи, використання на практиці досягнень педагогічної науки і перспективного досвіду; визначення „дерева цілей” діяльності педагогічного колективу, дальньої, середньої та близької перспектив, програми розвитку.

Педагогічна рада є органом колегіального управління Центром.

Її робота спрямована на:

  • удосконалення навчально-виховного процесу;
  • методичної роботи в Центрі;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • впровадження досягнень психолого-педагогічних наук і перспективного    педагогічного досвіду в практику роботи Центру;
  • на матеріальне і моральне заохочення учнів.

Робота педагогічної ради будується на таких принципах:

принцип науковості (передбачає врахування під час організації навчально-виховного процесу досягнень педагогіки, психології, методик викладання дисциплін, фізіології, гігієни, кібернетики тощо, які дають змогу здійснювати цей процес на наукових засадах);

принцип демократичності  (при вирішенні проблем діяльності закладу освіти враховується думка членів педагогічного колективу, батьківської громадськості та учнів; керівництво систематично звітує перед колективом про свою роботу тощо);

принцип гуманності (налагодження гуманних стосунків у ланках взаємовідносин: адміністрація – викладачі, учні, батьки; викладачі – учні, батьки; викладачі – викладачі; учні - учні; учнівське самоврядування – рядові учні; батьки – учні; передбачає формування гуманної особистості гуманними засобами).

принцип цілеспрямованості  (передбачає постановку перед колективом близької, середньої й дальньої перспектив, розв’язання конкретних завдань для їх досягнення);

принцип плановості (передбачає чітке перспективне і щоденне планування усіх напрямів навчально-виховної, організаційно-господарської діяльності Центру з урахуванням його умов та можливостей);

принцип компетентності (згідно з ним усі члени педагогічної ради повинні мати високий рівень професійної підготовки, сумлінно виконувати службові обов’язки);

принцип оптимізації  (полягає у створенні в Центрі належних умов для забезпечення його працівникам можливостей для ефективної діяльності);

принцип ініціативи й активності (створення умов для творчих пошуків усіма педагогами);

принцип об’єктивності  в оцінці виконання працівниками закладу освіти своїх обов’язків (передбачає систематичний контроль за діяльністю педколективу, об’єктивну оцінку її результатів, гласність і врахування думки колективу);

принцип персональної відповідальності кожного за результати своєї педагогічної діяльності.

 

 

Більше статей...

Наші контакти

вул. Левка Лук'яненка, 72, м. Вінниця,  21011
Тел.: (0432) 56-36-53
(068) 82-333-82 - приймальна комісія
E-mail: vcptopp@ukr.net