Засідання методичної комісії виховної роботи на платформі ZOOM
27.04.2020 року на платформі ZOOM проведено засідання методичної комісії виховної роботи. Планове засідання присвячене темі: «Конфлікт».
Розглянуто питання:
- Найтиповіші конфліктні ситуації в колективі. Як уникнути конфліктів (практичні поради)
- Формування конфліктологічної компетентності педагога.
- Тестування «Стійкість до стресу та конфліктів».
Тези засідання.
У будь-якому конфлікті є як мінімум дві сторони.
Це дві особистості, зі своїми поглядами, звичками, статусами, досвідом та іншими атрибутами.
У цих людей є багато спільного: голова, руки, тіло, мозок, серце.
А є щось, що їх роз'єднує – зазвичай це причина конфлікту або різні точки зору на одну й ту ж ситуацію.
Що ж таке конфлікт?
Головну роль у виникненні конфліктів відіграють так звані конфліктогени: слова, дії, що сприяють конфлікту – хвастощі, грубість, порушення правил етики, нещирість, нечесність, негативне або поблажливе ставлення.
Практичні техніки вирішення конфлікту:
Техніка 1. Вираження своїх почуттів через Я-твердження.
Техніка 2. Усвідомлене дихання.
СПОРТ потрібен усім.
Запропоновано колегам у конфліктній ситуації використовувати чек-лист СПОРТ для вирішення конфліктів:
С – слухати. Слухайте заперечення до кінця, не перебиваючи.
П – приєднуватися. Демонструйте небайдужість, шукайте ту частину висловлювання, з якою ви можете погодитися.
О – оцінювати природу заперечення. Для цього якнайкраще використовувати питання-уточнення, які допоможуть визначити справжню причину заперечення.
Р – реагувати. Реагуйте на заперечення після того, як ви вислухали, продемонстрували розуміння, оцінили природу заперечення.
Т – тонізувати. Завершіть спілкування на позитивній ноті.
Якщо кожен із нас пізнає себе глибше, навчиться керувати своїм емоційним станом і тонко відчуватиме потреби інших людей, у нас не буде необхідності вивчати практики поведінки в конфліктних ситуаціях.
Перегляди: 421