Гуртки

  Звіт роботи гуртків

  Гурткова робота розвиває в учнів правильний світогляд, творче мислення, спостережливість, професіональний інтерес до праці, сприяє формуванню відповідних навичок із спеціальності, активізує пізнавальну діяльність, уміння застосовувати свої знання на практиці, прищеплює любов до професії, дає змогу учням збагачувати програмний матеріал, розширювати пізнання із дисциплін, виявляти інтерес.
  Залучення учнів до різних видів позаурочної роботи в навчально- виховному процесі сприяє розвитку інтересу до майбутнього фаху, удосконаленню самостійної роботи, посиленню потреби творчого пошуку, формуванню міцного зв’язку між учнями та   наставниками.
   24 квітня в межах проведення методичного тижня керівники гуртків поділилися досвідом проведення гурткової роботи та досягненнями  своїх гуртківців. Було представлено творчі роботи та вироби виготовлені руками гуртківців: макети, муляжі, творчі роботи, реферати, конкурсні роботи, які посіли призові місця на обласних та Всеукраїнських конкурсах.  

 

 Одним із пріоритетних завдань позаурочної виховної роботи у Центрі є реалізація на практиці особистісно зорієнтованого підходу до кожної молодої людини. Важливу роль у цьому процесі відіграє гурткова робота, яка здійснюється відповідно до індивідуальних можливостей, інтересів, нахилів, здібностей вихованців та з використанням різних організаційних форм роботи. В позаурочній діяльності учні проявляють себе з іншої сторони ніж на уроках, вони більш активно включаються в роботу, пропонують нові, творчі підходи до вирішення проблем різного характеру, і найголовніше, вони задають цікаві та водночас складні запитання, що не є характерним для звичайного процесу навчання.
  У нашому навчальному закладі  створені всі умови для того, щоб учні змогли проявити і розвинути свої таланти і здібності, змістовно та цікаво проводити вільний час. З цією метою в Центрі функціонує 17 гуртків різного спрямування.
  Найхарактернішими особливостями гурткової роботи є невимушене, неформальне спілкування і самовираження, вільний вибір форм і засобів діяльності, використання їх на свій розсуд, керуючись внутрішніми мотивами. Уся виховна робота спрямована на розвиток творчої особистості, її ініціативи з урахуванням потреб і здібностей. Внаслідок саме такої організації діяльності учнів виникає можливість зацікавити їх наукою, спонукати їхнє прагнення щодо набуття необхідних прийомів та засобів, які визначають нестандартність, оригінальність.
  З метою зайнятості учнів у позаурочний час, розвитку їх творчих здібностей, формування навичок здорового способу життя у гуртожитку організовано роботу спортивної секції настільного тенісу під керівництвом викладача фізичної культури та спорту Ганни Петрівни Пухнюк. 

 

  Слухаючи і використовуючи рідну мову у повсякденному житті, ми рідко задумуємось над тим, яким неоціненним багатством ми володіємо. Звуки, утворені від них слова та речення сприймаються нами як щось звичайне, буденне, пересічне. А тим часом мова – одне з найважливіших, найдавніших і найзагадковіших явищ у світі. Щоб збагнути таємницю слова і мови,  Бессараб Олена Володимирівна на заняттях гуртка «Рідне слово» навчає учнів вміло черпати із мовних скарбів все найточніше і найбарвистіше для висловлення власних думок.

 

  Програма гуртка «Вінницький ерудит», який очолює Костюк Сергій Вікторович дозволить учням поглибити знання про історію, культуру, географію, архітектуру та природу Вінниці та Вінницького краю, розвивати інтерес до рідного міста та регіону.
  Метою діяльності народознавчого гуртка «Краєзнавець», який очолює Олександра Володимирівна Гандзій, є залучення учнівської молоді до вивчення життя рідного народу від його витоків до сьогодення. Гуртківці збирають та досліджують фольклор, традиції, елементи народного побуту  та господарства, беруть активну участь у підготовці та проведенні заходів народознавчої тематики. 

  Тетяна Миколаївна Демченко, керівник гуртка «English club», вчить учнів культурі спілкування, яка прийнята у сучасному цивілізованому світі, поглиблює та вдосконалює знання, вміння та навички учнів з англійської мови, розвиває фонетичний слух, збагачує активний та пасивний словниковий запас. Учні з великим задоволенням переглядають фільми в оригіналі.

   

  Уміння створювати якісні і цікаві web-сайти, використовувати засоби інформаційних технологій наразі стає однією з найважливіших складових інформаційної культури людини, адже від того, як вона зможе представити світовому інформаційному просторі себе, коло своїх професійних та особистих інтересів залежить успішність її кар’єри. Стійкий інтерес до технічної творчості формує Черненко Дмтро Юрійович керівник гуртка «APPLE НЮТОНА».
 Удосконалювати та розширювати вміння та трудові навички  навчають Наталя Володимирівна Пацерук - гурток «Креатив», Лілія Володимирівна Любунь - гурток «Карамелька», Наталія Анатоліївна Могир - гурток «Умілі ручки», Юлія Юріївна Года - гурток «Кельнер», Ольга Анатоліївна Бушинська - гурток «Гурман».

  Заняття у цих гуртках пробуджують  допитливість, розвивають естетичний смак, формують в учнів кулінарний світогляд, навички поводження з різноманітними засобами праці. 
  Програма гуртка «Політ фантазії», який очолює Аліна Юріївна Крисько надає можливості розвинути прагнення учнів вивчати та імітувати природні форми квітів. Програмою вищезгаданого гуртка передбачено ознайомлення із технологією виготовлення квітів з використанням різноманітних цукерок, продуктів харчування,  паперу, фольги та ін. Основним принципом  є творчий підхід.

  Галина Василівна Вовнюк, керівник гуртка «Турист», знайомить учнів з історією туризму, пішохідним туризмом, його особливостями та специфікою, правилами проведення туристсько-краєзнавчих походів. На практичних заняттях учні вчаться користуватися туристичним обладнанням, одержують навички пішохідного туризму. Гуртківці також використовують знання, здобуті на уроках географії, біології та історії України, зокрема вивчають географічне краєзнавство: план, карту, рельєф, особливості топографії рідного краю.