Майстер готельного обслуговування

Кваліфікація "Майстер готельного обслуговування"

Фахівець, який буде спроможними забезпечувати як високий рівень управління закладами готельного господарства так і швидко адаптуватися до сучасних принципів і технологій менеджменту в підприємствах світової індустрії гостинності.
Посада, яку може обіймати випускник:
- фахівець з готельного обслуговування;
- фахівець із гостинності в місцях розміщення (готелі, туристичні комплекси та ін.);
- фахівець із готельної справи;
- фахівець із санаторно-курортної справи;
- керівник малого підприємства-готелю;
- завідувач номерного фонду готелю (туристичного комплексу та ін.);
- адміністратор готелю.

Повинен знати:
– характеристику готельного господарства України;
– типи підприємств розміщення за призначенням і рівнем комфорту;
– принципи діяльності готельного підприємства, структуру його управління та характеристику служб;
– документацію, що використовується в готелі (туристичному комплексі);
– фактори, що обумовлюють рівень готельного сервісу та шляхи його підвищення;
– організацію та технологію прийому і розміщення гостя у готелі та надання йому додаткових послуг.
                                                

Повинен вміти:
– аналізувати якісний стан бази розміщення туристів і вибирати оптимальний варіант для відповідної  категорії клієнтів;
– організовувати прийом, розміщення та комплексне обслуговування гостя відповідно до його потреб, мети й умов подорожі;
– визначати шляхи підвищення якості прийому й обслуговування туристів;
– налагоджувати конструктивний взаємозв’язок турфірми з готельним підприємством у питаннях прийому й обслуговування туристів;
– вирішувати поточні проблеми в обслуговуванні гостей та запобігати конфліктним ситуаціям.

Може працювати:
- у готельно-ресторанних комплексах;
- у туристичних комплексах;
- у готелях й аналогічних закладах розміщення (пансіонати, будинки відпочинку, кемпінги).
- на підприємства ресторанного господарства (ресторани, кафе їдальні, бари).