Педагогічні читання

Опубліковано: П'ятниця, 08 січня 2016

Педагогічні читання − одна з невід’ємних форм науково-методичної роботи, яка направлена на вивчення і обговорення актуальних освітніх проблем, сприяє розвитку професіоналізму педагогів. Така форма роботи в Центрі традиційно проводиться під час зимових канікул. 

Цьогоріч педагогічні читання в закладі тривали з 4 по 6 січня, які були спрямовані на підвищення пізнавальної та професійної компетентностей викладачів і майстрів виробничого навчання. Три дні насиченої активної творчої діяльності не залишили байдужими жодного учасника, адже заплановані та проведені заходи носили практичний характер. 

Відкрив педагогічні читання директор Центру Савлук О.А., який зосередив увагу присутніх на важливості даної форми роботи, її значенні у підвищенні фахової майстерності та зазначив, що педагогічні читання є ефективною формою обміну власним педагогічним досвідом. Олег Анатолійович побажав усім педагогам плідної та творчої праці.

Пізнавальним був виступ голови методичної комісії загальноосвітньої підготовки Рибачок Л.Ф. на тему: «Роль та місце ІКТ у навчально-виховному процесі». У своїй доповіді Людмила Федорівна розкрила нетрадиційні підходи у проведенні уроків з використанням комп’ютерних та мультимедійних презентацій, відеоматеріалів, що створюють умови для високоякісного засвоєння навчального матеріалу, підвищення пізнавального інтересу учнів, реалізації індивідуального та диференційованого підходів на уроках, розвитку інтелектуальних, творчих здібностей учнів, підготовки їх до життя у розвиненому інформаційному середовищі. 

  

Власним досвідом щодо застосування проблемних ситуацій на уроках виробничого навчання та їх ролі у формуванні професійної компетентності учнів поділилась майстер виробничого навчання Федчук Н.С.

Значну частину часу на педагогічних читаннях було відведено на практичну роботу. 

Цікавими та корисними стали професійні майстер-класи, проведені майстрами Гнатюк Л.В., Федчук Н.С., Любунь Л.В. та викладачем спецпредметів Козловською С.П. Учасники майстер-класів мали змогу опанувати технологію оздоблення обрядових хлібів, приготування святкових страв з птиці та риби, а також приготування та гарнірування гарячих групових напоїв, оздоблення кондитерських виробів шоколадом.

   

  

Бурхливий розвиток інформаційних технологій та їх широке впровадження у навчально-виховний процес вимагає від педагога належного рівня комп’ютерної грамотності, обізнаності з наявними Інтернет-продуктами, які вдало можна впроваджувати на уроках і в позаурочний час. 

Проведені майстер класи на теми: «Створення мультимедійних інтеркативних вправ на основі сервісу LearningApps», «Мій персональний сайт» (викладач Балац Л.П.), «Робимо презентацію інтерактивною» (майстер в/н Гаврилюк К.О.), дали можливість педагогам познайомитись з новими програмними засобами та онлайн-сервісами, підвищити рівень комп’ютерної компетентності.

В ході проведення інтерактивної  вправи на тему: «Сучасний педагог – який він?» (методист Гаврилюк О.П.), учасники педагогічних читань, виконуючи ролі учнів, батьків та педагогів, спільними зусиллями створили власну модель сучасного педагога. 

Практичний психолог Кавецька А.М. провела тренінгове заняття на тему: «Формування згуртованості педагогічного колективу». Тренінг був спрямований на згуртування педагогічного колективу, розвиток комунікативних навичок, емоційної стійкості, впевненості в собі, доброзичливого ставлення один до одного.

Підводячи підсумки педагогічних читань, викладачі та майстри виробничого навчання обмінялись думками про значення і користь проведених заходів.

Перегляди: 2865