Методична комісія виховної роботи
Голова методичної комісії – Демченко Тетяна Миколаївна
Члени комісії:
- 1.Бушинська Ольга Андріївна
- 2. Бессараб Олена Володимирівна
- 3. Вішталюк Єлизавета Сергіївна
- 4. Вовнюк Галина Василівна
- 5. Грицишина Ніна Іванівна
- 6. Года Юлія Юріївна
- 7.Демченко Тетяна Миколаївна
- 8. Костецька Людмила Іванівна
- 9. Костюк Сергій Вікторович
- 10. Краснюк Альбіна Андріївна
- 11. Крисько Аліна Юріївна
- 12. Кулібаба Ольга Борисівна
- 13. Любунь Лілія Володимирівна
- 14. Могир Наталія Анатоліївна
- 15. Пацерук Наталія Володимирівна
- 16. Пухнюк Ганна Петрівна
- 17. Римар Лідія Миколаївна
- 18. Станіславова Ярослава Анатоліївна
- 19. Черненко Дмитро Юрійович
- 20. Черненко Наталія Сергіївна
Проблемне питання МК виховної роботи: «Формування нового українця на основі національних та європейських цінностей в умовах розвитку сучасної професійно-технічної освіти».
Основні завдання роботи МК:
- удосконалення та збагачення знань педагогів з теорії і методики виховання, психології, етики, естетики, нових психолого-педагогічних досліджень;
- освоєння вимог Концепції виховання дітей та молоді в національній системі освіти, нових виховних технологій;
- ознайомлення з філософсько-педагогічною спадщиною вітчизняних та світових просвітителів;
- використання народного педагогічного досвіду виховання;
- вивчення та використання у практиці роботи сучасних досліджень психолого-педагогічної науки та передового досвіду виховання;
- розвиток професійних навичок, педагогічної майстерності;
- організація методичної роботи з молодими та малодосвідченими класними керівниками та вихователями;
- організація самоосвіти членів методичної комісії тощо.
Для розв’язання методичної проблеми МК кожний член МК, класний керівник, в своїй навчальній групі працює у певному напрямку.
На І курсі:
- Адаптація учнів в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі, сім’ї.
- Робота класного керівника по згуртуванню колективу, формування позитивних якостей учнів.
- Робота по вихованню в учнів відповідного ставлення до навчання. Попередження правопорушень.
- Вивчення особистості учнів в учнівському колективі, дотримання елементарних норм моралі у взаємовідносинах в колективі.
На ІІ і ІІІ курсах:
- Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень.
- Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.
- Виховання культури поведінки учнів, попередження правопорушень.
- Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.
Слід підкреслити, що класний керівник є головним організатором виховної роботи у групі, першим вихователем, консультантом, безпосереднім наставником, який спрямовує навчально-виховний процес, співпрацює з учнями, їх батьками, вчителями-переметниками, керівниками гуртків, дитячими та молодіжними громадськими організаціями, організовує і проводить позаурочну та культурно-масову роботу.
Основними розділами виховної роботи класного керівника є:
- Вивчення учнів, учнівського колективу.
- Створення і розвиток класного учнівського колективу.
- Організація і проведення позаурочної виховної роботи.